23ste dag Bis

10 juni 2022 - Melide, Spanje

Gisterenavond kregen we nog gezelschap van een Vlaams koppel die een hostel gaan overnemen in Triacastela. Ze hadden al lang geen Vlamingen meer gezien en dus veel te vertellen.  Hij was ploegleider bij de firma Essers en zag het voor bekeken. Vorig jaar had hij nog de Compostela route gestapt. Het Nederlands fietskoppel was aangenaam gezelschap tijdens het avondeten. Toeval of niet maar het waren beiden vogelliefhebbers. Ze hadden verschillende malen een wielewaal horen zingen. Laat in ons bed met alle gevolgen vandien, wij hebben ons overslapen. Om 7uur waren alle andere gasten al vertrokken zonder dat wij iets gehoord hadden.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jef & Emma:
    10 juni 2022
    Lekker eten . . .goe (over)slapen! Een gerust geweten en laat die "streverkes" maar voorgaan/voorfietsen. Niks van aantrekken!
  2. Magda Van Cleynenbreugel:
    11 juni 2022
    Leuk voor jullie om nederlandstalige mensen te ontmoeten en zeker als ze dan nog dezelfde interesses delen .🐧🦅🦜
  3. Hilda Vertommen:
    11 juni 2022
    Galicië in zicht nog enkele fietstrappers en jullie kunnen juichen en een dikke proficiat ontvangen van al jullie volgers