Rustdag in Saintes maries de la mer dinsdag 6 juni

6 juni 2023 - Saintes-maries-de-la-mer, Frankrijk

Vandaag plaatsen we onze laatste reisblog. In de voormiddag bezochten we het vogelreservaat van de Camargue, een must voor iedere vogelliefhebber. Zie foto's. In de namiddag  kuieren we wat rond op het strand en bezoeken het haventje. Wemaken een foto van Vovo, de beroemdste en sterkste stier die het stadje gekend heeft. Ze zijn hier dol op stieren. Morgen fietsen we terug naar Avignon waar we nog een tweetal dagen verblijven om dan zaterdagnamiddag met de TGV weer te keren naar Brussel.  Onze fietsen en bagage geven we mee met Camino transport die ze net, zoals vorig jaar, veilig aan onze deur afzetten. Het was voor ons en de kleine metgezel een hele mooie reis en leuk om samen te doen. Zondag zijn we terug onder de mensen in Duffel. Nog even zeggen dat onze kleine metgezel een beetje boos is omdat de reis ten einde is en hij wil niet meer op de foto. Vandaar... wij hopen dat jullie er ook mee van genoten hebben en dank je alvast voor demooie berichten onderweg. Tot weldra, Nora en Erik

1. Jef:
    6 juni 2023
    dikke Proficiat en bedankt om jullie avontuur met ons te delen.Tot gauw.
  2. Frank & Veerle:
    Geniet er nog van!
  3. Meeus Lode:
    Een prettige TGV-rit!
  4. Pauwels Ria:
    6 juni 2023
    Geniet nog van Avignon en een veilige rit terug
  5. Magda Van Cleynenbreugel:
    6 juni 2023
    Knap gedaan nora en erik b 💪💪 👏👏!
    Bedankt voor jullie reisverhalen 🙏
  6. Van Pée Monique:
    6 juni 2023
    Zo fijn om jullie reisverhaal te delen, ik heb ervan genoten👍👍👍
  7. An:
    7 juni 2023
    Wat een mooie tocht was het opnieuw! En leuk dat zoveel dieren jullie hebben zien passeren, en geen toeval dat jullie de ibissen weer zijn tegengekomen!
    Geniet ginder nog goed en laat de spiertjes maar wat rusten.
    En thuis nog lang nagenieten.
    Mercikes om jullie belevenissen te delen! Het was plezant om in jullie wiel mee te zijn.
  8. Marleen VB:
    8 juni 2023
    Vanuit Andalusië een beetje kunnen volgen toch. Leuk om te mogen mee genieten. Bedankt vr verhalen en foto's.
    Soms zonnige, soms bewolkte/ regenachtige en zelfs frisser groetjes van het anders zo hete Spaanse Zuiden. Maar het is goed zo! Tot ziens eens,
    Bert en Marleen
  9. Frieda:
    9 juni 2023
    Fantastische verhalen ! Bedankt om ze te delen:)
    Rustige terugrit en heerlijk nagenieten ....