78km Chatonnay- Romans-sur-Isére vrijdag 2 juni

2 juni 2023 - Romans-sur-Isère, Frankrijk

Onder een stralende zon  verlaten we de boerderij camping voor een loodzware rit. De talrijke beklimmingen volgen elkaar op maar we rijden wel door een prachtig heuvelend landschap bezaaid door verschillende meertjes. Tijdens onze picknick 's middags horen we opnieuw de wielewaal zingen.  Hij is vlakbij en we speuren de boomkruinen af. Uiteindelijk zien we hem vliegen wanneer hij het hazenpad neemt. Een mooie waarneming.  Jammer is dan weer dat we de hop moeten toevoegen aan het lijstje van de verkeersslachtoffers.  10km voor ons einddoel doen we ons tegoed aan een eclairke wat ons energie geeft voor de laatste kilometers.  We rijden via een toren Romans-sur-Isère binnen en merken al vlug dat deze stad iets heeft met schoenen:  een echt schoenenmuseum. We drinken nog een Hoegaarden en checken in in ons hotel. Morgen een nieuwe uitdaging.

1. Leen G:
    2 juni 2023
    Wat een originele verwelkoming in dit stadje. Voor zo’n toffe schoenen zou ik een ommetje maken. En jullie benen zitten fantastisch goed, spectaculair! Al zoveel kilometers en nog steeds ogen jullie fris als een hoentje
    (en haantje). Go, go, go……
  2. Johan De Mild:
    3 juni 2023
    Het is een mooi reisverslag. Zalig om jullie te mogen volgen.
  3. Pauwels Ria:
    3 juni 2023