11de dag: Aubeterre - Minzac 50km

28 mei 2022 - Minzac, Frankrijk

Vandaag schitterend fietsweer met de wind in de rug. Op tijd vertrokken want we zouden 100km fietsen tot in Cadillac. Maar een auto-rally van een hele dag beslist daar anders over. Onze route ligt pal in het midden van het circuit. Omrijden is geen optie want veel te veel kilometers. Dus dan een verplichte rustdag op de camping. Er is een zwembad maar niet verwarmd, toch wat frisjes. Bij het uitrijden van Bonnes zagen we de 3 St Jacobsshelpen ter ere van de pelgrims. We rijden de Dordogne streek in met steeds meer wijngaarden. Eindelijk ook een hertje gezien. Tot morgen.

1. Marleen VB:
    Was net op PC;-)
    Een beetje "gedwongen" rust kan waarschijnlijk ook geen kwaad? Ook dat is duidelijk genieten.
    Ik vroeg me af wat dat schattig leeuwknuffeltje symboliseert? Of nemen jullie iets of iemand zo mee in gedachten?
    Hop naar morgen met weer goeie moed.
  2. Griet Geeroms:
    28 mei 2022
    Van een dagje relatieve rust worden de benen beter. Geniet nog van jullie fietsreis.
  3. Pauwels Ria:
    28 mei 2022
    Hopelijk wat genoten van de rust en hopelijk morgen de wind weer mee ! Grt Ria
  4. Magda Van Cleynenbreugel:
    28 mei 2022
    Zo'n onverwachte rustdag is goed om de batterij wat bij te laden en morgen met goei benen verder te fietsen . Ondanks dat het water wat frisjes was, toch gezwommen 💪💪💪!
    Het is echt wel leuk dat we jullie via deze Blog kunnen volgen . Ons mie was blij om jullie fotos te zien 😄
  5. Nicole Ronny:
    29 mei 2022
    Ieder dag tof om het reisverslag te lezen.
    Heel goed bezig.
    Geniet verder van jullie reis.
  6. Pharailde meeus:
    29 mei 2022
    ik vraag me dat ook af, van dat leeuwtje ???
  7. Frank & Veerle:
    29 mei 2022
    Vanaf vandaag is het bij ons enkele dagen koud en regent het (goed voor de natuur), maar bij jullie blijkbaar zeer zonnig (als ik mijn app mag geloven). Het wordt ongetwijfeld een leuke fietsdag. Succes!
  8. Hilda Vertommen:
    29 mei 2022
    een rustdag met toch nog een sportieve activiteit , zwemmen .dan weer de fiets op en verder met hopelijk wind in de rug
  9. Johan De Mild:
    29 mei 2022
    Hopelijk genoten van de rust. Tis plezant om te volgen. Het gaat jullie goed !!!!