5de dag Grisy-les-Platres - Villiers-le-Morhie 95km

22 mei 2022 - Villiers-le-Morhier, Frankrijk

Vannacht heeft een uil ons wakker gehouden. Hij had er duidelijk zin in want hij heeft lang geroepen. En 's morgens hebben ontelbare vogels gezongen. Vandaag 2 steile hellingen van 7%  en dan ook enkele flinke dalingen. Verder heel veel door graan- vlas-bietenvelden gereden. Zo hebben we de leeuwerik, de buizerd, de torenvalk en spechten zien vliegen.  Onderweg een koppel uit Hamme tegengekomen die nu ook hier op de camping zijn toegekomen.  Deze camping is echt aan te bevelen:  mooi uitzicht op het meer, proper en rustig. En voorzien voor doortrekkers.  Tot morgen.

1. Meeus Lode:
    22 mei 2022
    Het vlot blijkbaar goed. Volhouden. Wij lezen met plezier jullie verslagen.
    Lode en Carine.
  2. Marc:
    22 mei 2022
    We genieten elke van jullie nieuwe verhalen
  3. Gilberte Versonnen:
    22 mei 2022
    leuk om dagelijks jullie verslagen te kunnen lezen.
    ik kijk al uit naar het volgende verslag.
  4. Frans Tuyteleers:
    23 mei 2022
    Oordopjes is een goede oplossing voor een geslaagde nachtrust( weet ik van ondervinding.)
    Goed bezig en genieten maar.
  5. Pauwels Ria:
    23 mei 2022
    Leuk weeral om jullie verslag te lezen . Jullie hebben onderweg al heel wat gezien . Veilige rit vandaag en de wind en zon mee vandaag he. Grt Ria
  6. Jef:
    23 mei 2022
    Het leest elke dag als een vervolg roman. Geniet van jullie avontuur !
  7. Gert Willemen:
    23 mei 2022
    Niet te veel omwegen maken om bordjes te vinden waar ze geen onkruidverdelger gebruiken :) ! Hopelijk goed weer vanaf nu...
  8. Johan De Mild:
    23 mei 2022
    Tis plezant om jullie verhaal te lezen in een zetel op het terras. 👍👍👍
  9. Guy en Gerd:
    23 mei 2022
    Mogelijk hebben wij gisteren jullie dagafstand geëvenaard.. Alleen was dit zonder bagage , goed begeleid door knooppunten en op effen en goed aangelegd terrein. Niet te onderschatten wat een verschil dat is met jullie traject! We volgen jullie verhaal mee op en zien op de foto's dat jullie nog in prima conditie zijn... Nog veel deugd van het vervolg van jullie reis.
  10. Jef & Emma:
    23 mei 2022
    Heerlijk fietsen daar. De sfeer zit goed want jullie genieten. Wat kan een koppel meer verlangen. We wensen u verder een veilige reis zonder pech aan de 2-wielers.
    Als (bio) tuiniers smachten we hier wel naar regen en dan hopelijk enkel 's nachts zonder onweer. Voor jullie hetzelfde natuurlijk.
  11. Hilda Vertommen:
    23 mei 2022
    jullie zien er nog goed uit met al dat rot weer , hopelijk nu beter en zonniger en een frisse nachtrust , en route